Monday, October 26, 2009

qada online

waarrghhh! da lame aku x menulis kat sini...walaupun da seminggu aku menjejakkan kaki kat uma tapi aku xleh un9...xtau la nape kat sini xde line tenet..dan akibatnye,saya menjadi sungguh buhsan! hanya satu je jalan untuk manghilangkan busan ketika itu..membaca novel..huh? jenui bace novel?? peliknye...haha...bile aku membe aku tau aku bace novel sume gelakkan aku..potassium asetate btol!

neh sume pasal nurul n najwa neh! diorang la yang influence aku...kalo jumpe je due orang neh mesti sembang pasal novel..rooftop rant la,tunas la,aA+bB la...pelik ke bile laki bace novel? da jadi mcm stigma; "laki bace novel itu jiwang" ..sebab sume orang yang tau aku bace novel sume kate aku jiwang...neh penjelasan sebetulnye: nonel yang aku bace sume pasal kehidupan k...no jiwang2! fullstop! heh...

by the way, thanks kat najwa sebab bagi pinjam novel2 tu sume...hehe..

aku tau nape ramai perempuan suke bace novel
dibawah neh antara sebab-sebabnye(ini untuk kes novel jiwang):

1. diorang berangan nk suami mcm watak dalam novel tu

2. diorang emosional sampaikan bleh nanges bace novel

3.bleh jadi alasan xnk wat keje laen sebab asyik sgt bace novel..hehe

tapi kekadang ade bagusnye bace novel...bleh meningkatkan imaginasi...huhu..n aku da tekad da nk qada balik un9 sebab da seminggu aku xun9..huh..

4 comments:

  1. ahax!! jenoi bce novel...stndrd larh 2 an..cz pkar sastera..hahahahaxxx!! tp pe ko ckp 2 agk btul lar..best bce novel cz smesty nye nk guy cm dlm cte dlm 2...hahhaahaaa...pape pn ak ttp ske thriller novel..haha..

    ReplyDelete
  2. ahaks!
    wehh!
    patotlah ko tawu!!

    serious best kan hlovate!
    jatoh cinta aku kat die weh!
    hahak!
    ;DDD

    ReplyDelete
  3. haha! ko da bace aA+bB? aku nk jd benz alif..haha

    ReplyDelete
  4. hahaha..no chance la woi kalo ko nk jd benz..aku xkn bnrkn!! muahahaha anyway..u're welcome..kire lps ni, slain najwa, aku boley ceritera psl nvl ngn ko la gak kn..!! huhuhu
    seronoknyeee..

    ReplyDelete